Kubraykut Ben 6+2 haftalık hamileyim sürekli migdem ağzımda hatta dün gece şiddetli baş ağrısı yaşadım öksürük ve omuzlarıma ve kasigima ağrı giriyor bu durumla nasıl basedebilirim bilen varmı birde çalışan bir hamileyim isimde ayakta yürüyerek geçiyor yardımlarınızı bekliyorum
nisanisa Kubraykut mide bulantısı baş ağrısı normalde öksürük varsa hastalaniyo olma canım bi doktora git istersen çok kötüysen serum takarlar seni toparlar serum ve ihlamur iç ben geçen hastalanıyodum az kaldı bol bol ihlamur içtim iyi geldi
Kubraykut nisanisa gece acildeydim serum taktılar sabahta doktoruma gittim miğde bulantısı ilacıyla parol verdi bakalim insalah iyi gelir🙇♀️