Sevdacannn hindistan cevizi yagi kullaniyorum 12. Haftamdan beri, son kontrolumde doktorum bir de tatli badem yagi onerdi ikisini karistirip kullanmam icin o sekilde kullaniyorum, kremlere bir guvenemiyorum nedense icinde ne oldugunu bilemedigimden 😅 cildim tarafindan emilecek seylerinden dogal olmasina dikkat ediyorum ozellikle 😌 tabi bu benim tercihim tamamen, catlak kremlerinden de cok cok memnun olan arkadaslarim var cunku ama genel olarak olayin bolgeyi nemli tutmak oldugunu dusundugum icin kreme ihtiyac duymadim dogal yaglar kullaniyorum🌸