Nilüfer lotus plazada aliye hanım varmış onu övmüslerdi geçen bir postta. Hatta dorukta yok demişlerdi şaşırmıştım. Lotus plazadaki aliye hanım 1100 TL istiyormuş öyle yazmışlardi. Dorukta yok yazmışlardi inanmak gelmemişti içimden normalde yıldırım doruk Sabiha hanıma takipliyim memnunum kendisinden. Bir sonraki kontrolde soracaktım renkli ultrasonu hatta not almıştım. 500 TL çok iyi bence. Bir Dr ismi daha vermişlerdi erkekdi o 3200 demişlerdi hatta şok olmuştum. Gerçekten Bursa’da en uygun doruk kim ne derse desin. Ben kontrollere doruğa gidiyorum mesela Dr um bos yere para verme hit devlette yaptır tahlillerini diye yönlendiriyo beni o konuda çok iyi gerçekten. Sağlık ocağında yaptırabilecegim tahlilleri belirtiyor. Genel olarak memnunum ben doruktan Sabiha hanımdan♥️