Meleklerininannesii Kızlar merhaba 7+4 haftalık hamileyim. Acaba ağdaya gitmem de bir sakınca olur mu tedirgin olduğum için sormak istedim yaptıranlar var mı ?
Mysmrt Meleklerininannesii ben ilk üç ay yaptırmadım ama üç ay biter bitmez başladım ağdaya şu an 8aylığım hala düzenli olarak gidiyorum
Meleklerininannesii Mysmrt ilk 3 ay yaptirmama sebebiniz peki riskli bi durum oluyor mu doktorunuz falan mı dedi yoksa siz mi istemediniz bende şu an çok huzursuz olduğum için gitmek istiyorum uzun zamandır gitmedim kalp atışını duyana kadar
Mysmrt Meleklerininannesii yani şöyle ilk üç ay bebeğin yerleşme süresi oluyor en dikkat edilmesi gereken dönem o yüzden korktum doktorum bi şey olmaz dedi ama ben yine de ilk üç ay her şeye dikkat ettim
Meleklerininannesii Biroglanannesiii anladım canım bende çok gitme ihtiyacı duyuyorum şu an çünkü kalp atışını duyana kadar bekledim o sürece kadar da baya alınacak hale geldiği için korktum biraz acaba sorun olur mu diye haftası benim kadarken de gitmiş miydiniz
Biroglanannesiii Meleklerininannesii Canım ben kendim yapıyordum evde artık yapamayacak duruma geldiğim de gitmiştim arada jiletten de yararlanmadım değil evet o haftalar da bilmiyorken de yapmıştım ama içine sinmiyorsa biraz jilet kaçamağı yapabilirsin sen de
nebakiyonkomikmi Meleklerininannesii Ben doktoruma sormuştum yaptır demişti başından beri gidiyorum düzenli ama fazla uzatmamaya çalışıyorum sonra alınırken çok acıyor gitmeden makasla kesebilirsin biraz sonrada düzenli her ay gidersen bı sıkıntı olmaz kuaföre söyle hamileyim diye biraz daha yumuşak cekiyor
Meleklerininannesii nebakiyonkomikmi anladım canım öyle yapayım o zaman normalde bende uzatmam hiç sevmiyorum zaten raht edemiyorum ama en azından kalp atışıni duyana kadar sabır ettim 2 gün önce de çok şükür kalp atışını duyunca dedim artk gitsem mi