tubiii11 guzelanne01_ yaa sevindim senin adına hayırlı uğurlu olsun ogluşun 😍pazartesi gideceğim bende öğrenirim umarım 🙏❤️
guzelanne01_ Mervem- canım benim geç döllenmeydi ya haftasına yaklaşmış 12+0 dı ama 13 olmuş hamd olsun herşeyini ölçtü negatif bişey demedi erkek dedi cinsiyetine hamd olsun İkili ister yaptır ister yaptırma dedi ben yaptırmak istedim
Findukli_Lokum guzelanne01_ yaa çok sevindimm 😍😍 gönlünüzden de erkek geçiyordu sanki bir kızınız vardı gözünüz aydın 🥰
Glbnn2 guzelanne01_ bende 12 de erkek tahminini öğrendim 13 de net erkek dedi. Bizimkiler hiççç utanmadan gösterenlerden sanırım e bide erkek olunca 🤣
guzelanne01_ Findukli_Lokum aynen öyle çok teşekkür ederim rabbim herkezin gönlüne göre versin canım başta senin olmak üzeere🙏🏻
guzelanne01_ tubiii11 çok teşekkür ederim canım Rabbim seninde hakkında hayırlı sağlıklı ve gönlüne göre olmasını nasip etsin🙏🏻
guzelanne01_ Gunay_14_18 olmadı canım bende tahmin edebildiğim için sormadım nub teorisini biliyorum🙈
Zeze34 10+2 yim bende hep bi kızım olsun istedim içimden de öyle geçti acaba yarına randevum var çoook mu erken öğrenemez miyim çok merak ediyorum miniğimi💕🥰
Klccnn8 guzelanne01_ güzel anne sağlıkla kucağına al inşallah peki erkek bebis belirtiniz neydi acabaaa🤗