Gulannee ben ilk doğumu mu tuğba hanımda yapmıştım 2020 de şuan ikinci gebeliğim tekrar tuğba hanıma gidiyorum ilk doğumum da çok ilgiliydi ama şuan hastası çok galiba biraz ilgisiz geldi ama hala ona gidiyorum biraz kararsızım size göre ilgisi nasıl