Esma1afra snemygt aaa babada aynı şekil dedi 3 hafta sonra gel tekrar test yapacak direk yüzüne diyorlar gelişim geriliği oluyor diye
Esma1afra minikoglumuz bende hep yarım saat bir saat önce alıyorum daha yeni başladım bakalım neler olacak