2022bebeki Esma1afra Tsh hormonum yükseldi gebelikle birlikte ve ben de bu ilacin 50 mg ligini kullaniyorum. Herhangi bir etkisi yok tsh hormonu düzenliyor
Binnur-cam Esma1afra bende kullanıyorum 8 9 haftamdan beridir 24 haftadayım şükür bi sıkıntım yok hatta iştahım düzene girdi sanki canım anormal bi iştahım yok kilomun üzerine 3 4 kilo aldım sadece ..
Seyda2710 Merhaba 20+5 im 4. Haftadan beri kullanıyorum hiç bir yan etkisini görmedim hatta faydasını gördüm. Kilolu biriydim kilo vermeye başladım ve sürekli uyku isteyen bünyem braz daha uykudan arındı. Doğru şekilde kullanmanızı tavsiye ederim ☺️☺️
YgzAlp2536 Seyda2710 içimi rahatlattı bu msj günlerdir araştırıp duruyorum. Yarın dahiliye doktorla randevum var inşallah ilaç yszarda düzene girer.. Birde tsh değeriniz kaçtı acaba benim 8 olmuş çok yüksek dedi aile hekimi
Ranaaa1 Selam 31 haftalığız gebeliğin başından beri kullanıyorum hatta 125mg. Herhangi bir etkisi yok. Sadece aç karnına tüketin ardından 1 saat içinde süt ve süt ürünleri tüketmemeye özen gösterin ilacın etkisini yok etmemesi adına.
s100516 Ranaaa1 bende 75 mg ile başladım. Süt ve süt ürünleri tüketilmemesi gerektiğini bilmiyordum size doktorunuzmu söyledi acaba?
yanlisanlamaama Esma1afra bir buçuk senedir kullanıyorum Trioid değerlerim yükselince başladık hamilelikte de kullanıyorum sabah erkenden kalkıp içiyorum 2 saat hiçbirşey yiyip içmiyorum etkisini kısa sürede gösteriyor. Başka ilaçlarla birlikte de içmeyin etkisini azaltıyor
Esma1afra yanlisanlamaama başka ilaç kullanmıyorum ama uyandıktan sonra 2 saat hayatta aç kalamıyorum 😛
Ranaaa1 s100516 tüketilmemsi gerekiyor derken en azından ilacı içtikten 1 saat içinde daha sonra tabiki tüketebilirsiniz. Evet doktorum bu şekilde söylemişti ilacın emilimini kaynetmemesi adına oda ☺️
91mer s100516 suan buna şok oldum ekimde beri kullanıyorum bunlarından içtim hiçççççç sorun olması Düştü yani :)
Meyra19 Esma1afra TSH hormonunda yükseklik bebeğin zekasini etkileyen bir faktör doktorlar o yüzden dikkat ediyorlar ben hamile kalmadan önce de kullanıyordum halende kullanıyorum faydası varr zararı yok yani
yanlisanlamaama Esma1afra ben sabah erken saate alarm kuruyorum ilacı içip tekrar yatıyorum yoksa bende kalamam 😂
Ranaaa1 yanlisanlamaama ahahha bunu bende yapıyorum yaa tiroid ilacı ardından 1 saat ara bir de aç karnına demir ilacı insan gelemiyor açlığa mecbur sabah erken saatlerde başlıyorum 😂
Esma1afra yanlisanlamaama bende düşünmüştüm bunu eşim işe giderken içsemmi diye ama kahvaltıyı hazırlayana kadar saten yarım saat oluyor bazen geçiyorda
s100516 Ranaaa1 ben hiç saate bakmadım çok düzensiz kullanmışım demekki inşallah faydasını görmüşümdür yoksa 1 aydır boşuna içmiş olucam 😅
91mer Esma1afra hiç bir etkisi yok bana olması bende 75 lik kullanıyorum düzenli kullan etkisi görürsün ama 30 dakak önce Al kahvaltılardan
Esma1afra 91mer ne gibi etkileri oluyor ben doktor diyene kadar tiroid olduğunu bilmiyordum ama bu hamileliğimde inanılmaz kilo aldım