derya61_ Arkadaşlar sizce doktor nasıl şuan 7 m de ama medical park yıldızlıya gelecekmiş giden var mı
nurayett derya61_ ben gidiyordum iyi bir.doktor baya bilgi veriyor aklınızda bir soru işareti bırakmıyor ücretler çok artınca ben bırakmak zorunda kaldım