AzraFarah Kızlar doğumum Nisan ayının son haftasına denk geliyor,kalın battaniye alıp almamakla kararsız kaldım, almalı mıyım
BskSrc AzraFarah çok kalın almana gerek yok bence ince battaniyeler işini görür ama Kasım/Aralık ayları için yine ihtiyacın olacak
bebek_firarda AzraFarah alabiliyosan şimdiden al çünkü battaniye sana hep lazım olabilecek bişey. Ama şimdi alamam diyosan bekle yaz sonuna doğru alırsın
sedaa_aa AzraFarah nohut battaniye tarzından orta kalınlıkta battaniye alsanız yeterli olur o dönem için
Smyye1B AzraFarah Nohut battaniye almanızı tavsiye ederim hastanede ona sarıp vermişlerdi oğlumu Haziran ayinda ☺️ Hatta icinede penye battaniye istediler😇
Aaaysee AzraFarah benimde nisanın son haftaları ve aldım çok soğuk bir ay olmasa da sıcak bir ayda değil lazım olacaktır dışarı çıkarken vs bide hep lazım olan bir sey bence alınmalı
AzraFarah busraninprofili ya kızım da iki tane alındı pembe Maalesef, civil de şu an 150tl daha da düşer mi ki, alıcaz mecbur
SahrasMom311216 AzraFarah kesinlikle al canım çünkü geçen sene nisan da kar yağıyordu havalara belli olmaz her zaman lazım olabilecek bir şey. Havalar yine soğuk olur haziranda anca yaz geliyor bence al