Ysfgl_3003 Sevgili anne adayları kaçıncı haftada başvuru yaptınız. Yaptığınızda onaylandı mı nasıl süreç ilerliyor lütfen bilgisi olan yazabilir mi ?
Smyye1B Ysfgl_3003 Kocaeli Kartepede yaşıyorum hiç bir yere başvuru yapmadım . Nüfusu çıkartınca kendileri ulaştılar.
Leyla59 Ysfgl_3003 doğduktan sonra belediye aradi gelelim kutu verelim diye bizde hastane dönüşü kültür.merkezine uğradık aldık başvuru gerekmiyor yani doğunca haberleri oluyor
Ysfgl_3003 Smyye1B Burda iki ay kala başvuru yapılıyormuş da başvuru yaptım kabul görülürse dedi. Çok saçma geldi bana
Dmlyns Smyye1B bende Kartepedeyim doğuma günler kaldı süt kartı için gittiğimde bilgilendirme yaptılar ertesi gün geldiler eve
Ysfgl_3003 nebakiyonkomikmi valla bende baktım Esenyurt belediyesine doğuma iki ay kala başvuru yapılıyor falan yazıyor. Başvuru yaptım sonuç nasıl ilerliyor merak ettim. Bi de onaylanırsa dedi kadın. Onaylanmama durumu da varmış üzücü
Ysfgl_3003 Leyla59 valla bilmiyorum esenyurt belediyesi farklı galiba 2 ay kala başvuru yapın diyor. Bu ve gelip Bakıp ona göre onaylanırsa veriyorlarmış
Ysfgl_3003 Bende öyle düşündüm. Eve gelip bakmıyorlarmış önce sonra onaylanırsa veriyorlarmış. İnternette de sürekli reklam peşimdeler.
Ysfgl_3003 Gamzesa valla aradım heber veriyor musunuz gelince yok dediler. Gelip basıp ona göre onaylanırsa veriyorlarmış