Doktorum bana 2 li test yapmayıp 3 lü test yapmıştı. Sonucu için gelmene gerek yok telefonla bilgi alabilirsiniz demişti. Bugün sonucum çıkmış çok şükür değerlerim normal gözünüz aydın dedi. Allah hepimizin bebeğini sağlıkla mutlulukla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🧿🙏💗