Merhaba kızlarr 37. Haftamdayım bugün genital bölgeye ağda yaptırayım diyorum bugüne kadar jilet kullandım ama artık bunu yapmam pek mümkün olmuyor ve doğumun ne zaman olacağı belli olmadığı için hazırlıksız yakalanmak istemiyorum sizce bir sıkıntı olur mu son haftalar diyede biraz korkuyorum yaptıran var mı ?