Meryemzeynep0 2 dfa normal dogurdum kolay atlatanlardanim ben iyiki normal oldu diyorum şöyle soyluyeyim dogum yaptim odaya ciktim ablam kantine birseylee almaya gtti bebisim ağladı kalktım guzelce aldim bebegimi oturdum emzrdim tekrar yerine koydum tuvalete gttim oradanda yani sezeryan olsam bunlari tek basima yapamazdim