zeyhaldukkan
Yaşadığınız şehir ve ay çok önemli
Sivas ta Eylül ayında doğum yaptım. Sadece bir zıbın ve üzerine pamuklu bir tulum giydirip çıkarıyordum. Ekstra penye bir battaniye alıyordum. Uzun kollu zıbın giydirmek zor oluyor sırtını kalın tutmayi kolları ve bacakları rahat bırakmayı seven anneyim😌 evimiz şuan 21 derece kalın askılı zıbın ikili takım ve uyanınca yelek kullanıyorum.