mother2 canım bende 20 sinde çatlatma iğnesi oldum ama ben o günü saymıyorum saymamiz mi gerekiyor saymazsam bugün 9.gunum sabah çok regl ağrısı gibi ağrı çektim sonra birden kesildi dun 8.gun sabah baş dönmesi mide bulantısı oldu akşam tekrar mide bulantısı oldu. İlk d da çatlatma iğnesi yapıldı bekliyorum 🙏