Biraz önce doktordan çıktım çocuk hala kanala inmemiş. Suyu, eşi, kilosu hepsi iyi dedi. Şancı çıktı ama ben bişey hissetmiyorum. Sen hissetmiyrsan hiç bir önemi yok dedi. Haftaya tekrar gel. O zamana kadar suyun, kanaman, sancın olursa acile gelirsin dedi. ne yapmam lazım şimdi ya, 41 haftaya kadar bekliycez dedi. 41 den sonra ne olucak onu sormadım. Me yapmam lazım hamişler