Cansel 36. Haftadayım 18 Ocak ta gün verdi doktor sezeryan istiyorum diye😊 2 gün önce kasık ağrısından gittim doktorum bebeğin en fazla 10 gün daha duracağını söyledi Doğum kanalına çok yakın inmiş bayağa☹ İnşallah 18 ini bekler 🙏🏻 Gece uykum hiç yok, bir de yürürken sanki bacak aramda top var gibi hissediyorum 😐🙁