37+2 yim baya 10 dk da bi karnim sertlesiyor yarim saat bi saat falan sürüyor sonra duruyor ama çok kisa bi sure sonra yine başlıyor. Iki gundur bu durum devam ediyor sürekliliğe girmiyor ama birakmiyorda. Bi kac gun icinde dogum olacaginin habercisi mi acaba bu durum ?