Arkalardaşlar aranızda ehliyet alacak olan var mı?
Biz kardeşime maliye ücretini ödedik 1461 tl ocakta nüfusa gidip son işlemlerini yapar dedik ama ocakta gidince sanırım zamlı bedelini de alıyorlarmış bu ne saçmalık ya bu bilgi doğru mu bilen var mı?