sorum emziren annelere 2 aylık bebeğim var ve kimden duyduysam 9 ay 1 yıl kadar regl olunmuyormuş internettende araştırdım ve nedense beni çok üzdü emziren annelerin adet olmaması normalde okadar uzun sürüyormuş ben arada mamada veriyorum sütüm yetmedigi için 🥺🥺 acaba ondanmi bukadar erken oldum sutum az geldiği için mi ? Ve mama vermeyip sadece anne sütü verip erken adet gören anneler varmi😔