annesivekuzusu En çok kafama takılan şey sanırım göğüs ucum hic yok malesef 🤦🏻♀️ bunun için neler yaptınız hangi marka göğüs ucu kullandınız?
Kayaozge annesivekuzusu Ne yazık ki aynı sorun bende de var ama ebeler bir yöntem uyguluyor internette var hatta şırıngayla ucu çıkartıyorlar bi bakın isterseniz
bademli_puding annesivekuzusu canım benim ilk gebeliğimde öyleydi hiç yoktu göğüs ucum ebe geldi şırıngayla çekti çekti off allahımmm unutamıyorum o günü ömrümden ömür gitti resmen
Cdem21 annesivekuzusu benimde hiç yok bebek zaten kahverengi yeri emiyor emdikçe ucu çıkıyor zaten takma hiç
aysethem12 annesivekuzusu 10ml lik enjektör var normal iğne yani ama 10ml lik onu alın 2 3 tane pistonlu kısmı çıkarın uç kısmını kesin pistonlu kısmı ters yerden takın ve göğsünüzü sürekli çekin dışarı çıkıyor
annesivekuzusu Kayaozge cok fazla videoya denk geliyorum ama bi çözüm olacağını sanmıyorum malesef çünkü hiç yok benim çökük meme ucu diye geçiyor 🥴
elifcicek_07 Kayaozge benim şırınga ile bile çıkmıyor. Ama ebemiz dedi ki zayıfsın korkma çocuk sadece meme ucunu değil koyu kısmın hepsini ağzına alıyor her şekilde emer dedi
Zeynepbsk Kayaozge off o şorınga ile çektiler benimkini , 2 ay kanadı valla ben bu sefer hazırlık yapmak için kendim doğuma gitmeden ara ara çekicem
Kayaozge annesivekuzusu Benimde mesela elimle sıktığım da çıkıyor ama geri içeri giriyor o yöntemi görünce bi nebze de olsa sevindim daha denemedim kendi hemşireme sorma fırsatım olmadı. Ama umarım bi çaresi vardır 🙏🏻
annesivekuzusu Kayaozge umarım yalnız degilizdir tecrübesi olanlar paylaşırsa inşallah aydinlaniriz diye düşünüyorum bakalim 🤷🏻♀️
BenMia Kayaozge aynı sorunum var, doktoruma gösterdım baktı, bebek halleder dedı.. sıkınca ucu cıkıyor ve bebek kahverengi bölümü komple ağzına alacağı için dedı sorun olmaz dedı bnde rahatladım 🥰🥰
annesivekuzusu bademli_puding ya o kadar mi oluyor acısı 😖 peki daha sonrasında nasil oldu ucu çıktı mı işe yaramıştır umarım
Drk_bsr annesivekuzusu kızlar bende hamileyken çok takıyordum meme ucum yok diye ama kafanıza takmaya gerek yok bana doktorum meme ucunun olmaması çok önemli değil zaten bebekler kahverengi yeri emiyor 2 ay sonra çıkıyor zaten benimki 2 ay sonra çıkmıştı ama sadece 6 ay emdi bıraktı. Bide bazılarında görüyordum hastane çantalarında süt sağma makinesini niye koyuyorlar diye gerçekten koyulsa çok iyi oluyormuş sezeryanla doğumlarda süt geç geldiği için sağma yönetimiyle çok çabuk iniyor inşallah ikinci doğumumda çantama koymayı unutmuycam yani size söyleyeğim kafanıza takmayın bebekler bi şekilde emiyor ucunuzun olmamasını kafanıza takmayın. Rabbim bir şekilde yardım ediyor 😌😊
bademli_puding annesivekuzusu işe yaradı bebek emdikçe çıktı ucu bu seferde benim sütüm yoktu bebek aç kalmasın diye hemşireler mama verdiler sonra eve geldik evdede mama vermeye devam ettik kızım artık meme tutmadı bende emziremedim maalesef
annesivekuzusu Cdem21 ben aslında güzel düşunmeye çalışıyorum ama çevreden emmez tutamaz bebek dedikce kafamda büyüdü resmen 🙁
KeremikoBayky annesivekuzusu yeni doğan bebişler meme ucuna ihtiyaç duymuyor canım göğüs ucundaki kahverengi kısım onların ihtiyacını karşılıyor. Her model her ebat meme yavrusuna süt verebilir sen yeterki psikolojini rahat tut 🌸
Kuzuletta Ben göğüs ucuma dokunamıyorum, böyle içim çekiliyor. Bu durumu yaşayan var mı acaba? Nasıl emzireceğim hiç bir fikrim yok 😣
Joymommy6 Kuzuletta bendede öylee😩fena oluyorum dokununca veya bişey deydikçe. Bende nasıl süt vericem onu düşünüp duruyorum
_edakrsu22 annesivekuzusu silikon göğüs ucu kulanabilirsin yada süt sağma makinası kulanabilirsin manuel ucuz birşey alıp makina çektikçe göğüs ucu çıkıyor
annesivekuzusu _edakrsu22 sağdıkça çıkar mı bilemiyorum ama göğüs ucu cok fazla marka var hangisini alsam kararsiz kaldim
Hunilininbirii annesivekuzusu benim hiç yoktu göğüs ucum içine göçmüş gibiydi. Kızım emdikçe çıkardı ekstra hiç bişey yapmadım kahverengi kısmı kavraması yeterli sıkıntı yapma ☺️