Merhabalar, 6+5 haftalık hamileyim. 11 Aralıkta sürpriz bir şekilde hamile olduğumu öğrendim. Yüzümde rozasea(gül hastalığı) olduğu için haziran ayından itibaren tetradox tablet(antibiyotik) roza,azalderm ve hametan krem kullanıyordum. 11 kasımdan itibarende 10 adet aerius tablet(alerji için) kullandım. Hepsi cildiye doktorumun verdiği ilaçlardı. En son adet tarihim 12 kasım. 30 kasımda ilaçların mideme zarar verdiğini hissettiğim için gebelikten habersiz içmeyi bırakmıştım. Ancak yüzüm aşırı pul pul döküldüğü için kremleri sürmeye devam ettim tabi ki. Gebeliği öğrenip hastaneye gittiğimizde doktor bizi araştırma hastanesine yönlendirdi. 6+3 haftalıkken bebegin oluştugunu ve kalp atışının olduğunu gördük. Ancak kullandığım ilaçlardan dolayı bizi tıbbi genetiğe yönlerdi. Hastanede farmakoloji uzmanı olmadıgı için dışarıdan bir farmakoloji uzmanına bir evrak hazırladılar hangi ilaçları ne zamandan beri kullandıgımı kaç tane kullandığımı ne zaman bıraktıgımı vs.yazdılar. Doktorda mail olarak bir rapor gönderecekmis ve sonrasında rapora göre hamileliğinizin devam edip etmemesine siz karar vereceksiniz dediler. İçim hiç rahat değil. Böyle bir durum yaşayıp bebeğinde bir sağlık problemiyle karşılaşan var mı? Sizde ya da çevrenizde. Cevaplarsanız cok sevinirim.