Ceylinmelike Kızlar şimdi ben 29. Haftadayim 32 olunca çalışabilir raporu almak istiyorum. Ama aldım diyelim 33 34 35 misal o haftalarda 1 hafta veya bikac gün öylesine rapor veriyomu doktorlar
s23o Ceylinmelike 37. Haftaya kadar rapor alırsanız çalışabilir izniniz bozuluyor maalesef varsa yıllık izinleriniz onlardan kullanın derim ya da muane gunlerinizi çalıştığınız günlere denk getirip iş yerine muane kağıdı verin gününüzden kesilmiyor ben hep böyle yaptım 😊
Ceylinmelike s23o bizde kesinti olmuyo zaten de gelmedigin gün ben sadece çalışabilir raporu aldıktan sonra bikac gün sonra bı rapor patlatım diyodum acikcasi 😂😂
Tugcelb Bwnde 35 deyim iş yeri tatile giriyor 10 gün felan. Onlar yüzünden doğum iznimi erken başlatmak zorunda kalıyorum. Bende ptesi rapor alacaktım doğum iznini sonraki hafta başlatacaktım 37 de. Şimdi rapor alsamda doğum iznim mi başlamış oluyor
Paw Çalışabilir raporundan sonra 1 gün bile rapor alsan doğum iznine ayrılmış oluyosun demişti bana da doktorum. Çalışabilir raporu bozuluyormuş malesef