Ekrdl Selamlar 33 haftalık gebeliğim 12 gün önce devlet hastanesinde ölçülen kiloları ile 12 gün sonra özel hastanede ki ölçüm aynı çıktı bebekler bu kadar süre de hiç kilo almamış olamaz dimi böyle bişey başına gelen var mı kafam çok karıştı
aogoya Ekrdl hastaneden hastaneye değişiyor bende çok şaşırmıştım ölçümle alakalı her doktor bir tık kaydırsa Bile değişiyor
HRHR Ekrdl canım özel ve devlet çok farklı kilolar söylüyor benimde öyle bu sefer hangisi doğru diyor diye düşünüyorum Bunun sebebi ultrason dan kaynaklı yani bnce takma kafana iyi beslenmene bak
Morning-star Ekrdl ben bir gün arayla ozel klinik ve devlette ölçüm yaptirdim. Devlette yarim kilo daha fazla çıktı🙄. Ben ozeldekine inaniyorum çünkü oranin cihazi çok çok daha kaliteli. Her yerinki farkli oluyordur tabi. Sizin de öyledir mutlaka kilo almıştır bebisler☺️