Naznaz123 Kızlar grip oldum ve bugün daha iyiyim yaklaşık 4 gündür serumlar vs takıldı ama geceden beri öksürünce kasıklarıma ağrı giriyor 😓
Mylifeem @Naznaz123 ben 1 ay çektim o gribi çok şükür bebeğime hiç birşey olmadı gönlünü ferah tut ☺️
olips Ben de çok büyük bir grip atlattım. Doktorum bebek için en tehlikeli şeyin ateş olduğunu söyledi . Ateşiniz çıkarsa düşürmeye bakın. Çok geçmiş olsun