Klmazgzem Kızlar özel hastane de doğum ücretini ödeyip makbuzunu sgkya götürdüğünzde paranın %70 ini geri alabiliyormuşuz gibi bi muhabbet var . Bilgisi olan var mı
snm-ekr1 Klmazgzem bende duydum ama %70 değil daha az bir miktardı oda hastanedeki dosya masrafı vs ıvır zıvır işlemlerin masrafını veriyormuş sgk diye okumuştum
AhseninAnnesii Klmazgzem Sevilylmz60 hemsireacemianne snm-ekr1 [https://www.hizliresim.com/go4c1gx görsel] 400 tl mis internetten baktim