Mariam2 tazecikannee biz de 35+2 haftalık olduk 38 haftda doğum var sabırsızlık var bende Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️🤰🤰❤️
Snglhfs tazecikannee bnmde 2 gundur karın ağrısı kasık bırazda bel ağrısı cok korkutuyo bnı normal mı acaba bugun gtcem doktora sizin kide adet ağrısı gibimi
tazecikannee Snglhfs normaldir bende aşırı bel ağrısı var yerimde oturamıyorum her dakika kıvranıyorum normalmiş bebek büyüyor baskı yapıyor ister istemez
Snglhfs tazecikannee inşallah doktorum sadce magosit verdı magnezyum ilacı bi hafta kullanıcam bkalım