arkadaslar 3-4 sefer basıma geldi hapşırırken ya da öksürürken idrar kaçırdım ama sonuncusunda hemen tuvalete gittiğimde hiçbir sey gelmedi bende endiselendim acaba bebegin suyu mu diye bilmiyorum belki saçma ama 🙈 yani bu normal bir sey mi basına gelen var mı acaba, 27. haftamdayım.