Alazz Kızlar merhaba 8 günlük bebeğim var üç dört gündür her emzirmemde kusuyor burnundan agzından fışkırtarak doktora götürücem bugün randev alıcam etrafımdakiler normal diyor ama nette normal olmadığı yazıyor başına gelen varmı yardımcı olabilirmsiniz 🙏😭
mucizemizibekliyoruzz Alazz reflü yatağı alabilirsiniz. Ama bildiğim kadarıyla fışkırtarak kusmak iyi değilmiş.
nisanisa Başıma gelmek değil de genel olarak okuyorum hep böyle kusmalara reflü yatağına yatırmak iyi geliyomuş kusmasi azaldı diyen oluyodu sende bi dene istersen canım hem doktora da bi sor bence