sefikaDeveci Her geçen gün karnım agirlassa da uykularım düzene giriyor kızlar çok şükür gece sadece 2,kez uyanıp deliksiz uyuyorum... Mide yanmalarım hafifledi... bulantilar yok artık... Doktorum dün 2.kez normal doğum dedi... Inşallah rabbim herkesi hayirla kurtarsın...
Fatmasnny sefikaDeveci inşallah canım bizde 38+1 iz normal gidiyor Benimde hakkımızda hayırlısı diyelim