Merhaba anneler
4cü çocuğuma hamileyim. 35 haftalık olduk. Doktorum 37.haftada muayeneye çağırdı. Bu muayenede alttan muaeyene edeceğini söyledi. Diğer üç doğumda hiç alttan muayene olmamıştım direk doğuma gittiğimde alttan muayene olmuştu. Alttan muayene etmek istemesi neden olabilir? Çatı muayenesi değil. Alttan muayene olmaktan çok korkuyorum. Doktorum da erkek olduğu için çok çekiniyorum. Bilginiz var mı arkadaşlar