SutlacimiYedimmiBen ay inşallah ya, nasıl perişan olduk dünden beri ağlamaktan sesi soluğu kalmadı o ağladıkça bende ağlıyorum.aslında domuz gribi testi yapıldı ama 2 kez negatif geldi , ben hastaydım günlerdir benden bulaştı maalesef kendimi sucluyorum bu yüzden. Sürekli serum fizyolojik yapıyorum burnu için , bilmiyorum rabbim bütün evlatlarımıza şifa versin inşallah.