Eminemucan Merhaba arkadaşlar dün kontrolüm vardı geçenlerdede bebeğimin geri kalmasıyla ilgili post açmiştim 2hafta önce gittiğim zaman normal haftası 34 olması gerekırken 32 de kalmıştı dünde 36 haftanın ğçindeyken gittim geriliği hala sürüyor dedi ve 2haftada 100 gr civarı almış kilo olarak toplam ağırlığı 2 kg var Yok artık sezeryan günümü var (makat geliş) cumartesi sabah 6 da yatışım var 8 de bebeğimi alıcaklar.durmasında ne gibi sıkıntı olur diye sordum artık benden beslenemedigini damarlarımda tıkanıklık olduğundan hergun yavaşlayabılır ve istersen bekleriz ama sonunda kaybedebilirsin dedi harekleri yavaşlar besin olarak zaten alamıyo dedi Allah böyle durumları kımseye yaşatmasın dua ediyorum sağlıklı bi şekilde dünyaya o gözlerini açsın 🙏bu arada sezeryandan gerçekten çok korkuyordum hep kendimi şartlamıştım normal doğumum olur diye donmemesi ve böyle olması başka bişeye izin vermiyor size tavsiyem hayırlısı neyse o olsun diyin dualarınızı eksiltmeyin uzun oldu hakkınızı helal edin 🙏