Kbetul bende 38+3 bugün itibari ile ben uzun zamandır yanıyorum ateş basmasi yaşıyorum yazlik pijama askılı felan giyiniyorum pek birşey yapamıyorum ama uyusam bile bu saatlerde uyanıyorum mutlaka çaresi yok gibi dogurunca geçer diyor bir çok kişi bakalım geçecek mi