Minigim38 yaklaşık 11 aylık bir kızım çaresi olsa söylerdim ama yok, anne olmak zor merak etme zamanla o düzene girecek diyemem ama sen onun bu hallerine ve uykusuzluğa alışacaksın, dün gece saat 4′ü geçiyordu uyuduğum da hiç bir sebep de yok, hanım efendinin canı oyun istiyor, uyusun diyorum ses çıkarmıyorum ama tek başına oynamak keyif vermiyor olsa gerek karanlıkta yatağımın dibine gelip bana vurup çığlık atıyor, çekmeceleri dolapları açıp boşaltıyor hepimizi dikiyor ayağa. Annelik en zor meslek yüzden herşeyi boş ver, o uyudukça sen de uyu dinlen enerjini topla.