Yagmurrr_ ben calpol vermiştim 37,çok yüksek değil korkmayın 37buçuğu geçerse yükseliyor demek 38den sonrası yüksek ateş. 38i görürsen ılık duş aldır kompres yaparken soğuk suyla yapma ılık suyla yap endişelenme daha da yükseleceğini sanmıyorum 4 saatte bir ateş yüksekse hala ateş düşürücü verebilirsin saatini kaçırma ki yeniden yükselmesin