Sariilayda16 bnde 17 Kasım’da adet oldum ama şuana kadar bir şey yok adetime bir iki gün kala korumasız ilişki oldu iki kez ama pazartesi günü kan berdim doktor Altan baktı mantar var dedi bn korumasız ilişki oldu diyemedim o an adetim gecikti düzensiz dedim kanda da 0,100 doyurdu e nabizdan görmüştüm ama hala adet olmadım pazar günü iki kez afedersiniz kustum ve akşamları yenekten sona hemen uyuyp kalıyorum Bna kalsa bütün gün uyurum ama çalıştığım için ancak öğlene kadar uyma şansım oluyor üç gün önce 2 yaşında bebeğimi süren kestim çok sıkıntı geçiyor anlamadım hamilelik var mı yok mu çok karışık bnim işim