Hanim aranizda gebelik zehirlenmesi yasiyan var mi 37+6 haftalik hamileyim tansiyonum 3 gundur cok duzensiz bi sekilde inip cikiyor doktorum 24 saatlik idrar tahlili istedi protein kacagi var mi diye varsa gebelik zehirlenmesi oluyormus cok tedirgin oldum bilgisi olan paylassbilir mi