Gamzeylmaz28 humeyracnr bende 37+6 oldum ama daha tık yok 😅 bi yandan endişeliyim nasıl olacak vs bi yandan heycanlıyım 😇
nutellaningizlitarifiyim humeyracnr ben de sizinle aynıyım henüz bi şey yok ne nişan ne sancı sadece baskı oluyor alt kemiklerim ağrıyor ara ara bazen regl ağrısı gibi bel ağrım oluyor 38 de kontrolümüz var nst de sancı yok bekliyoruz bakalım hayırlısıyla kucaklayalım yavrularımızı 🥹🥰🫶🏼
SerapBagci humeyracnr Ay 39+1 sanırım son demlerimi yaşıyorum bugün akşam 5ten beri karnım çok sert ve sürekli wc ihtiyacı duyuyorum alttanda hafif hafif baskı var sanırım kızım geliyor 🤲🏻🥰 hem çok korkuyorum hem aşırı heyecanlıyım bir yanım hemen gelsin istiyor bir yanım aşırı panik resmen duygu karmaşası 🤦🏻♀️
Sedauzunbekiroglu 37+6 olarak yalanci sanci,kasilma ,popoda baski ,cati agrisi hersey var. Tansiyonum cok duzensizlesti. Aranizda benm gbi tansiyonu duzensoz olan var mi acaba
Sedauzunbekiroglu jaleniyaz doktorum benden 24 saatlik idrar testi istedi protein kacagi var mi diye varsa gebelik zehirlenmesi oluyormus cok tedirgin oldum