Ayten235 Merhaba,
Sgk geçen birçok özel hastanede durum bu maalesef.
Son iki yıldır, bir yıllık dönemde en az üç - dört kez zam da yapmalarına rağmen, hasta sayıları devlet hastanesindeki aynı branştaki hekimin en az yarısı kadarken bile; ilgi - alaka, dikkatli inceleme, bilgilendirme vs. neredeyse hiç yok.
Paramla ve ayırdığım zamanla rezil olmaktan ben de bıktım.
Yıllarca, üç kuruşa zor şartlarda çalıştım ama aldığım maaşa göre hiç iş yapmadım.
Yozlaşma maalesef toplumun genelinde var ama konu sağlık olunca daha özenli davranılmalı.
Ben de iki gün önce kadın hastalıkları ile ilgili olarak gittiğim doktorun odasından bir iki dakika içinde çıktım, tercih ettiğim doktorun muayene aralıkları da yarım saatte bir.
Yarım saat odasında kalmama elbette gerek yok ama bir iki dakika içinde, alel acele muayene? edilip, uğurlandım. Neyim var, neyim yok bilmiyorum. Tek bir soru soru sordum, onun için bile net yanıt alamadım.
Durumum, şikayetim belki kendisini aşan bir durumdur ama yönlendirme yapsın, değil mi?
Allah hepimizi hakkımızda hayırlı olacak kişi ve kurumlarla karşılaştırsın.
Umarım sizin ve bebeğinizin sağlığı iyidir ve kısa zamanda doğru, iyi bir uzmana denk gelirsiniz.