edacomerttt Merhaba arkadaşlar. Bir oğlum var ismi Rüzgar Efe. Kızımın ismi de Elisa. Şimdi 30+5 günlük hamileyim yine kızım olacak isim bulamadım isim önerisinde bulunabilir misiniz acaba 😊 şimdiden teşekkür ederim 🌸
Minikmucizelere edacomerttt o da eliz olabilir biraz uyumlu gibi😁yasa melis melisa tek m farklı gibi olurda melis iyi bence Ama benim beğendiğim isimler Ecem-melis-buğlem-defne-hazal-cemre-beren-duru-dila-aybüke
Minikmucizelere edacomerttt yani uyum yönünden pek değil 😅 Ama begenmeniz önemli illa uyumlu olacak diye bi sey yok🙂
edacomerttt @Busraeskin Evet fikir veren çok oluyor ama isimler içime hiç sinmiyor şaştım kaldım karar veremiyorum. Farklı Bi isim koysam güzel olur mu onu da bilmiyorum 😊
Busraeskin edacomerttt olur tabi neden olmasın hepsinin ismi kendine özel yani sırf uyumlu olacak diye de gönlünuze sinmeyen bir ismi koymayın bence tabiki en son karar sizin 🌸
edacomerttt @kucukbebek eslem ailede var diye hiç düşünmedim. Esila da güzel aslında ama bilmiyorum 😊