37+4 reyim bacaklarım ağrıyordu akşam üstü sonrasında iki kez sancı girdi sol kasığıma ama öyle bir sancı ki 3 saniye falan sürdü gözümden bi anda yaş aktı. Şimdi belimden bi ağrı var kasıklarıma doğru yayılan. Acaba bilen anneler tecrübeli annelerim, doğuruyor muyum. Hafif midem de bulanıyor