delininbiri Kızlar hepinize selam 👋🏻 bebiş doğdu butonu geldi 😍 çok heyecanlıyım. Sizde durumlar nasıl ne kadar var doğuma
gygy1234 Aynen çok heyecan verici ❤️ Ayın 13 de gün aldım sezeryan çok heyecanlıyım oğluma kavuşmak için ağrılarım var ama normalmış bunlar