Tugce412015 2. Düzey usg yaptırıcamda bağcılar güneşlide oturuyorum fiyatlar nedir acaba çevre hastanelerde bilgisi olan varmı
Mrvesrkn Tugce412015 bende yaptırdım çapa eğt.arş. prof. Hocalar bakıyo 125 tlye iyide bence oraya git
Mrvesrkn Mrvesrkn ama sanırım randevu alman lazm oraya ben şans eseri gittim ricayla filn aldılar günüm geçiyo diye
nazol Mrvesrkn Ne zaman yaptırcaksınız orda bir doktor yapıyor ali benian diye perşembe günüde ben gidicem
Tugce412015 Mrvesrkn merve hanım merhaba ben haftaya usg için gidicem ama aklıma bişey takıldı 122 tl alıcaklarmış, muayeneye de para alınıyomu yoksa ücreti veriyoruz başta hepsini onlar yapıyolarmı içinde
Mrvesrkn nazol ben yaptırdım canm bu ultrason 22 ile 24. Haftalar arasında yapılıyoya ben randevu aldım ama yanlş yere almışım sonra ordan beni yönlendirdiler ali beye ücret ödedik o şekilde oldu
nazol Mrvesrkn ayyy süper yaa sonunda biriden dönüş aldım bende perşembe günü gidicem cok heycanlıyım
Mrvesrkn nazol güzel bi duygu ya ben de çok araştırdım ama çok pahalı heryer de imkan da olmayınca 700 tl vermektense dedim yani çok şükür hiç bişey de çıkmadı
Mrvesrkn SevSal canm ya hiç bilmiyorum şimdi bana verdikleri kağıtlara da baktım ama herhangi bi numara yok malesef. Ama şunu biliyorum netten bi ertesi güne randevu alıyosun diye biliyorum eğer randevu alıcaksan
Mrvesrkn Tugce412015 merhaba canm onlar herşeyi yapıyo sadece o kadar ücret veriyosun başka ücret vermiyosun