Arkadaşlar kızım 3 aylık 2 güne bir sdece 1 defa çiş yapıor ve aşırı aşırı gazlı bir bebek nurse havey biogai SAb simplex hepsini denedik fakat işe yaramıyor sadece mama içiyor kapmak gerek rahatlaması için kimyon çayı , zeytinyağı , fitil herşeyi denedik