Ebru1999 ilk 10 gün korse taktırmadı doktorum bana çünkü rahim hala çok yukarıda ve boyutu oldukça büyük yukarıdan korse ile yaparsan rahim sarkar demişti bence düşününce çok mantıklı. 10 gün şal ile sardım gece gündüz sonrasında toparlayıcı tayt korselerden giyindim 34 gün önce doğum yaptım şuan yok denecek kadar az göbeğim. Sarkıklık vs hiç yok