Hazalll2 Merhaba kızlar bugün sabah itibariyle epidural sezeryan ile doğuma girdim cok şükür sağlıklı bir oğlumuz oldu🙏🏻 Benim gibi cok korkan arkadaşlara her şeyi anlatmak istedim.bu arada ben doğurduysam herkes doğurur ciddiyim🙈serum bile vurulamayan bir insandım Neyse hikayeme geceyim.planlı bir şekilde bu sabah hastaneye yattık 38+3 dük bu arada.ameliyathaneye alındım belden aşagsı için anestezi doktoru geldi,ben onun acımasından da cok korkuyodum ama kesinlikle sinek ısırığı gibi bir acı(kafaya bile takmayın)sonrasında zaten bacaklar Yok gibi bir his...neyse eşim geldi,doktorum geldi şakın korkma daha seni muayene edicem dedi 3dkkada hop çıkıverdi oğlumuz ben sok😊daha sonra sizi dikiyorlar gene bir his Yok.. En cok merak edilen benimde ettiğim şey sonrasındaki ağrılar vs.di. Kızlar emin olun öyle abartılacak öldüm bittim tarzında bir acı kesinlikle Yok!!karın agrısının hafif şiddetlisini düşünün.zaten hissederseniz agrı kesici yapıyolar ki benim anestezim 9bucukta yapıldı sabah ben ta agrı kesiciyi akşam 10da istedim
Haticeozturk Sezeryan sonrası bir kaç saat içinde ebe hemşire gelip alttan muayene edip elini söküp pis kanun akmasını sagliyormu canim bazısına öyle bazısında karnına basdiriyolarmis bu konu beni en çok korkutan birde sütun kaç saat sonra geldi
Mucizelimm Allah analı babalı büyütsün inşallah🙂 maşallah size gerçekten tebrik ederim herkes öyle bir anlatıyor ki sezeryanı sanki ölüme gidiyorlar azda olsa içimize su serptin valla daha iyi olursun inşallah ilk kalkış nasıl dı peki beline bişey sardın mı ?
Hazalll2 Mucizelimm sağol canım😊 evet herkes öyle bi anlattı ki ben de hep tedirgindim.bişey sarmadım belime henüz.ilk kalkışta ben cokta zorlanmadım yani böyle gene tabiri caizse ölüyorum bitiyorum hissi yaşamadım.
Haticcee Öncelikle hayırlı uğurlu olsun oğluşunuz😍🙏🏻 Allahım bir ömür sağlıkla büyütmeyi de nasip etsin inş.. Sezaryan korkusu yaşayanlar için çok güzel bi deneyim ve önek olmuş sizinkisi, bizimle paylaştığınız için de çok teşekkür ederim🙏🏻💙
Hazalll2 Haticcee cok teşekkürler canım 🙏🏻Cok fazla şey duydugum ve korktuğum için Sizinle paylaşmak istedim ki siz de rahat olun❤️
Defnemmm2301 Rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin canım bende çok korkuyorum iğne fobim var tüm bayılmak istiyorum ki iğneyı hissetmiyim belimden diye inşallah bende senin gibi cesaretli bir anne olurum çünkü bebeği ilk ben görmek istiyorum 😊🙏🙏
Hazalll2 Defnemmm2301 canımm İnan hiç korkma.ben de korkumdan tümden bayıltma istedim doktorum ikna etti zorla epidural diye.ben serum bile vurulamıyorum kan alırken bile baygınlık geçiriyordum.ama gerçekten hiç acımıyo sinek ısırığı gibi aa bitti mi diyosun