Patatesanne Haftayı geride bırakırken hala bulantılar devam ediyor. Ay birde kan hapını da bulantı yaptığım için içemiyorum. Vitaminde keza öyle benim gibi olan var mı acaba neler önerirsiniz
Ozleem_25 Patatesanne Kan hapını gece iç yatmadan ozaman bulantı baya az oluyo. Vitamin de vinalac kullan içerisinde zencefil var ve bulantıyı baya azaltıyo🌸
Laleozkan_09 Patatesanne prilam kullanıyorum. Gece yatmadan önce 2 tane içiyorum tüm gün rahatım. İlk hamileliğimde pek içmedim çok zor geçmişti 5. Aya kadar hep kustum bu yüzden ben hiç kilo almadım gebelikte. Ne yersem kızıma gitmişti o da maşallah kilolu doğmuştu. Ama şimdi çocukla hamilelik zor geçiyor o yüzden mecbur ilaç kullanıyorum. Hiç bir zararı yokmuş sende doktoruna yazdırsan iyi olur.
mihrbnkrc 4 ncü ayıma kadar abartısız her gün her dakika kustum, bulantı hapı bile fayda etmiyordu. Bunun tek çaresi zaman bence 🙈
mihrbnkrc Ama işe yarayan tek şey soğuk su içmekte , yudum yudum istersen dene faydasını görürsün bana da doktorum söylemişti 🙈
Patatesanne Ozleem_25 ferro diye bir hap verdi. Vitamin ise decavit. Parmak kadar haplar hem içmesi zor hemde sonrası çok rahatsız ediyor.
Ozleem_25 Patatesanne ayy ferro sanol berbat bişeyy hem çok bulantı yapıyo hemde fena kabız🤦♀️ Kontrole gittiğinde feramat ya da gynoferon al banada ferro sanol yazmıştı baktım olmuyo değiştirdim gynoferon kullanıyorum rahat ettim
Patatesanne Belinay_AliEge oyy umarım geçer. Bende o kadar çok korkuyorum ki sürecek diye. Boğazımdaki gıcıklığı alan tek şey şu sıralar kehribar kolyem oldu. Gerisi aynı devam sadece zofer rahatlatıyor ama nerye kadar kullanıcam bilmiyorum
Patatesanne Laleozkan_09 zofer içiyorum prilam hiç denemedim Prilamı devlet karşılıyor mu? Ücreti ne kadar. Malum zofer zorluyor 200tl oldu paketi
Patatesanne 2309 ben artık iyice kilodan ve enerjiden düştüğüm için mecbur kullanıyorum gözünü kapat ve iç bence 😔
Sibelbayram Bende 12+6 günlüğüz prilam kullanıyorum yatmadan önce ama karnım acikmaya başladığı zamanlarda mide bulantısı oluyor