nidadru Yaklaşık iki saattir düzensiz ama çok şiddetli sancılarım var aynı zamanda belim çok ağrımaya başladı . Daha öncesinde de yalancı sancılar oluyordu fakat böyle şiddetli değildi. Sizce doktorumu aramalı mıyım 39+4 bugün.
Nisa04 nidadru doğumu özelde yapmayacaksınız eğer gitmeyin hareketlerini hissedip suyunuz gelmediyse hastaneye gitmek zulüm gibi.benim suyum patlamıştı apar topar gitmiştim korkudan ama diğer arkadaşlarım sancılar siklasmaya başlayınca güzel ılık bı dus alıp evde çektiler sancılarını
Belinay_AliEge nidadru güzelce bı duşa gir beline su tut ılık olur sıcak olur nasıl rahat edersen . Sancı sıklığını takip et bu arada bence doktorunu ara durumu bildir 🤎
Rumeysa_2018 Sağlıkla alın kucağınıza 🥺 ben ilk doğumumda aniden 5 dakika da bir ile başlayıp yarım saat içinde 3 dakikada bire düşmüştü sıklık hastaneye zor yetiştim çok hızlı oldu herşey bence gidin risk almayın hastanede duşa. Soktular 1 saat çok iyi gelmişti
havva_karabiber Merhaba bende 38+ 5 im doktor cumartesiye kalmaz doğurursun dedi 2 gündür yalancı sancı çekiyorum şuan 1 saattir bebeğin hareketleri çok arttı her 5 dk da tuvalete gidiyorum hep aşağıya itiyo kendini sancım var kasıklarımda doğum olabilir mi sizce?
Seval2468 nidadru büyük ihtimal doğum sancısı . 2 yıl önce tam da bu saatlerde sancilarim başlamıştı. Apar topar hastaneye gittim suyum gelince oğlumda.sabah karşı 6 da oldu. Sağlıcakla gelsin bebisiniz 🙏
nidadru Seval2468 o anlık sancılar durdu şu an ama sırt ağrım başladı napmalıyım hala bilemedim doktorumu da aramadım henüz